starrain

Alla inlägg under december 2011

Av Jenny - 6 december 2011 09:16

http://stjarnhimmlen.wordpress.com/


Här är min andra blogg som jag har haft innan. Mycket att läsa där med =)

Av Jenny - 6 december 2011 09:13

Nasse och Nalle Puh sitter under ett stort träd och tänker över livet. Plötsligt frågar Nasse. ”-Puh vi har fått två händer för att hålla, två ben för att gå, två ögon för att se, två öron för att höra. Men varför har vi bara ett hjärta? ” Puh tänker en liten stund och svarar. ”-Nasse, det är säkert för att det andra hjärtat är bortskänkt till en annan, som vi själva måste hitta för att det ska bli två.” ♥♥♥

Av Jenny - 6 december 2011 07:16

 

Så här såg det ut igår och det gör det idag med. Så nu har vintern kommit!!!


I helgen var jag i Göteborg och hade min lilla prinsessa och vi skulle varit på Liseberg men det regnade så mycket att det blev julmarknad på Stora holm istället och Moa fick rida. Sen på söndagen firade vi lillebror med ett litet kalas. Så det blev baka i helgen, gjorde tårta, pepparkaksmuffins och tigerkaka. 

Sen nu i veckan har det inte blivit så mycket, igår slöade jag mest, idag ska jag ta bort mitt stygn i tummen och imorgon blir det jobba natten igen.


Hej svejs i lingonskogen!!!

Ovido - Quiz & Flashcards