starrain

Direktlänk till inlägg 1 juli 2012

två veckor går snabbt

Av Jenny - 1 juli 2012 13:28

Idag lämnar jag skruttis men vi har haft två goa veckor tillsammans. Och mycket saker har hänt.

Jag är sambo på riktigt nu när allt med Floby är klart. Lämnade nycklarna i fredags.

Imorgon börjar jag jobba och jobbar i 7 veckor framöver på ett äldreboende i Herrljunga. Sen får vi se vad som händer!!!!

Och sen är det bara 83 dagar kvar till den stora dagen i september.

Ha det så bra nu alla godingar =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 25 december 2012 19:30

                           

Av Jenny - 12 november 2012 12:14

Just nu skulle jag kunna göra vad som helst för att få en hel helg ensam med min älskade man. vet inte hur längr till jag pallar med. Vill ha ny energi men det funkar ju inte eftersom barnen är ho oss, och det verkar helt otroligt att vi inte kan f...

Av Jenny - 3 november 2012 10:56

Moa skruttisen har haft höstlov denna veckan och vi har myst och gjort massa roliga saker. Ikväll ska jag och mina tjejer Emelie och Jennika ut och partaja, mannen i mitt liv ska följa med oxå. Hoppas det blir en bra kväll.   Just nu har jag ...

Av Jenny - 25 oktober 2012 10:32

Just nu är det väldigt mycket tankar i mitt lilla huvud, och mycket om hur framtiden kommer bli. Hur kommer vi bo?? Kommer vi få en större bostad, kommer Moa att vilja bo med mamma eller pappa?? Hur blir det med jobb?? En del av alla frågor som b...

Av Jenny - 15 oktober 2012 10:30

Har varit lite dålig på att blogga såg jag haha Men detta har hänt hehe Jag är numera gift, Gifte mig med min livs kärlek den 22 september. Och det var en underbar dag. Lägger upp lite bilder här. Sen har jag fått jobb här hemma i Falköping på ...

Ovido - Quiz & Flashcards