starrain

Direktlänk till inlägg 24 juli 2012

Bröllopsnerver

Av Jenny - 24 juli 2012 20:14

Börjar känna av dom så kallade bröllopsnerverna. Åh herrgud hur ska detta sluta!!

Börjar känna lite panik och stress och hur kommer det bli ?? Självklart kommer det ju bli en av mina lyckligaste dagar så klart!!! Ska ju gifta mig med världens underbaraste!!!

MEN det är ju mycket som ska fixas ju.

Klänningen har jag hittat och beställt, nu väntar jag på att få hem den och prova den, Ringen är oxå klar!!

Nu är det skor, smycken och hårdekorationer och lite annat som ska fixas. 

Men det blir bara bra även fall jag känner stressen över bröllopet.

Ha det bäst 

Kramar på er där ute 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 25 december 2012 19:30

                           

Av Jenny - 12 november 2012 12:14

Just nu skulle jag kunna göra vad som helst för att få en hel helg ensam med min älskade man. vet inte hur längr till jag pallar med. Vill ha ny energi men det funkar ju inte eftersom barnen är ho oss, och det verkar helt otroligt att vi inte kan f...

Av Jenny - 3 november 2012 10:56

Moa skruttisen har haft höstlov denna veckan och vi har myst och gjort massa roliga saker. Ikväll ska jag och mina tjejer Emelie och Jennika ut och partaja, mannen i mitt liv ska följa med oxå. Hoppas det blir en bra kväll.   Just nu har jag ...

Av Jenny - 25 oktober 2012 10:32

Just nu är det väldigt mycket tankar i mitt lilla huvud, och mycket om hur framtiden kommer bli. Hur kommer vi bo?? Kommer vi få en större bostad, kommer Moa att vilja bo med mamma eller pappa?? Hur blir det med jobb?? En del av alla frågor som b...

Av Jenny - 15 oktober 2012 10:30

Har varit lite dålig på att blogga såg jag haha Men detta har hänt hehe Jag är numera gift, Gifte mig med min livs kärlek den 22 september. Och det var en underbar dag. Lägger upp lite bilder här. Sen har jag fått jobb här hemma i Falköping på ...

Ovido - Quiz & Flashcards