starrain

Alla inlägg under april 2012

Av Jenny - 23 april 2012 19:45

Inbjudnigar är nu utskickade och nu är det bara och vänta på att alla ska  svara så man kan fortsätta planera, men ska skaffa lite annat som kläder och sånt =)

Men det ordnar väl sig.

 

sen har det varit lite annat en tid nu med men nu är det också fixat så  det är väl därför jag inte bloggat heller på ett tag.

Och på fredag får jag träffa min prinsessa och sen blir det ju te och packa för att flytta med =)

 

Ha det bäst

Av Jenny - 17 april 2012 18:20

Lägger ut en länk här =)

http://www.jempguld.se/two3r4r-p-2437-c-395.aspx


och för övtigt känns livet ännu mer underbart än underbart.


H det bäst alla godingar

Av Jenny - 12 april 2012 09:47

Jag började leta ringar igår men  har lite svårt at bestämma mig, så nu ska jag lägga upp två bilder här och så får ni kära läsare hjälpa mig att bestämma .

Den som får mest röster blir det  



        blev inte jättebra bilder , hmm men här är dom iaf   så säg nu vad ni tycker

   så här ser min förlovningsring ut

Av Jenny - 1 april 2012 13:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards