starrain

Alla inlägg under juni 2012

Av Jenny - 24 juni 2012 19:49

Har firat midsommar med mina älsklingar ute på öckerö. Har varit riktigt trevligt. Fast kunde ju varit bättre väder. Men dans i regnet blev det ändå. Och imorgon blir det förhoppningsvis det sista med flytten oxå. Ska bli riktigt gött faktiskt. Ha det bäzt nu. Och kram på er

Av Jenny - 7 juni 2012 14:24

Just nu har jag väldigt mycket som snurrar i mina tankar.

Har ju ett bröllop att planera och en pågående flytt.

Sen mycket tankar på hur allt kommer bli sen också.

Med bland annat Moa, Om hon ska flytta till Falköping eller inte. Vill ju helst det men mitt ex har ju fått för sig att flytta han med nu efter några år och då kan det bli svårare att träffa Moa.

Hoppas hon väljer att flytta till mamma.

Kommer ju sakna mitt troll annars.

Sen blir vi ju iofs fem stycken i familjen, ja det är vi iofs nu med när Moa är hemma.


Men just nu har jag ju ett jobb att utföra oxå börjar med bredvidgång nästa vecka och sen veckan där efter intruduktion.

Men just nu sitter jag på mitt andra jobb som tentavakt.


Så allt kommer ju säkert att ordna sig.

Kram på er alla

Ovido - Quiz & Flashcards