starrain

Alla inlägg under januari 2012

Av Jenny - 31 januari 2012 10:21

Åhh vad det är jobbigt att vänta på något som är så bra att det inte går att vänta på . Jag har varit på väg så många gånger att för sig mig men har lyckats att inte göra det även om det är svårt. Men den som väntar på något gott väntar väl inte för länge eller hur var det??

 

Lyckan finns hos mig och har varit så lycklig i nio månader snart och jag vet att lyckan kommer att forsätta länge framöver eftersom jag har världens bästa pojkvän   

 

Livet är inte dagarna som passerar utan dagarna vi minns!!

Har många sånna dagar nu och det är ju det bästa med  ha kärlek i sitt liv igen, och det är ju mysigt att dela sånna dagar med någon oxå.

 

Många funderingar  har det varit kring planen men nu har jag nog fått den färdig ska bara vänta på rätt tidpunkt och lite pengar så ska vi se hur det går men jag vet att det kommer gå bra och det gör mig bara ännu mer lycklig  

 

Ha det nu bäzt allihopa  

Av Jenny - 27 januari 2012 11:47

Idag är sån där slapp dag som jag inte gör så jättemycket, har iofs ringt till Falköpingskommun och anmält intresse för timvik aoch sommarjobb sä nu är det bara att hålla tummarna.

 

I helgen blir det träffa skruttis och sen jobba. 

Just nu sitter ajg här och lyssnar på Lillasyster och väntar på att älsklingen ska komma hem så vi kan ha en riktigt mys fredag.

 

Jag är så lycklig att det inte går beskriva!!!

 

Stör mig fortfarande på att det finns människor som tror dom vet mer om mig än jag själv gör och vad som är bäst för mig. Gör jag ett misstag så lär jag mig väl någonting men jag vet och det känns helt rätt den här gången så låt mig få göra detta  då.

 

Ja ja  det blir  bra jag vet det.  Jag vill  bara ställa mig och skrika ut det men ska vänta till rätt tillfälle även om det är svårt att inte säga nåt, har varit på väg flera gånger kan jag lova. Men vid rätt tillfälle blir det ännu bättre.

 

Kram på er

 

Av Jenny - 24 januari 2012 15:46

Helgen vart skitkul, lite segt i söndags men det vart det värt. Var fest hemma hos Åsa!! Jag blev riktigt stolt över mig själv, klappade Åsas majsorm Evert  .


Sen igår vart det jobb och även en stund idag på morgonen eftersom jag hade jouren. Nu sitter jag här hemma hos älsklingen och ska snart börja med maten.


Funderar på om jag inte ska genomföra planen snart kan liksom inte rikitgt hålla mig längre   men vi får väl se.

Längtar efter mitt barn oxå. Ska se om jag inte kanske kan träffa henne en stund i helgen om det går.

Håller tummarna. För övrigt blir det jobb i helgen igen.


Massa kramar till er   

Av Jenny - 17 januari 2012 13:14

Idag har jag sökt tre jobb och kollat upp hur jag ska söka skola så nu ska jag bara hämta ansöknigsblankett till utbildning så får vi se hur det blir.

 

Trivs på mitt jobb jag har men har börjat tröttna på att pendla så mycket och dessa tåg som aldrig kommer i tid är ju oxå ett dilemma så nu ska jag ta tag i det där med körkortet oxå. Måste till optikern och kolla synen först bara så att jag kan få mitt lemp och sen är det bara att köra igeång med det oxå.

Måste få ordning på livet känner jag för det här funkar inte länge till.

 

Ha nu en bra dag alla underbara där ute!!

Av Jenny - 13 januari 2012 15:45

Hittade denna lite roliga sammanfattning av 2011.


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte på kryssning med bästa tjejerna. Verkligen jättekul!!! 
Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? 
Betald semester och en stabil inkomst. Gärna från ett roligt jobb.
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
6 maj då jag träffa kärleken och självklart den 11 november när vi förlova oss =)

 
Vad var din största framgång 2011 
hmm framgång vet jag faktiskt inte om jag haft direkt, möjligtvis i kärlek då
Största misstaget? 
Det har inte varit nåt utmärkande år, varken positivt eller negativt, så det är svårt att komma på nåt särskilt.
Bästa köpet?
Hmm. Har inget faktiskt, kanske möjligen min prickiga klänning.
Vad spenderade du mest pengar på?
Hyran får jag väl svara då.
Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Mina vänner gör mig alltid riktigt glad, de är bäst!!!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Ingen av mina favoritartister ha släpp nåt nytt i år, så jag vet inte riktigt. Gud vilket tråkigt år det här var att sammanfatta!
Vad önskar du att du gjort mer?
Jobbat
Vad önskar du att du gjort mindre? 
Suttit hemma och tyckt synd om mig själv. Saker händer när man får dom att hända. 
Hur tillbringade du julen? Med pojkvännen
Favoritprogram på TV?
Tittar ju inte så mycket på tv.
Största musikaliska upptäckten?
Eh. Vilka jobbiga frågor.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mycket. Jag kunde ha tagit tag i livet lite bättre.
Vad fick dig att må bra?
Mina vänner. 
De bästa nya människorna du träffade?
Min stora kärlek och en massa nya vänner
Av Jenny - 13 januari 2012 15:28

Jaha vad ska man blogga om då.

Har liksom slut på ideer.

Och vad gör jag på dagarna som är inspererande typ ingenting. Jobbar jag inte så gör jag absolut ingenting.

Och vad är det för liv.

Har iofs finslipat lite på en speciell plan dom senaste veckorna, och den är så gott som färdig nu och ska bara vänta på rätt tillfälle och genomföra den och sen blir det åter en ny plan efter det och mycket tankar och funderingar som kommer ta upp mina timmar haha.

Har en väldigt nyfiken pojkvän som vill veta vad planen men inte ännu, han får ha tålamod. He he

Har förövrigt haft två underbara veckor med min Moa   


Men är det återigen tillbaka till den trista verkligheten där det inte händer så mycket.......


Men ha det bäst!!

Av Jenny - 1 januari 2012 12:55

Då var det ett nytt år igen och jag hoppas detta året blir ett bra år.

Förra året blev bra trots allt  fann ju den stora kärleken.    

Nyåret firades självklart med båda mina älsklingar!!!  

 

Detta året ska jag försöka ta tag i livet ordentligt och det menas med söka jobba här hemma och ta tag i lite andra saker. 

Hoppas oxå att kunna genomföra lite andra planer!!! he he får väl se om det går bara haha.

Men det blir nog bra .

Ser framemot ett bra 2012

 

Hoppas nu alla får ett bra 2012 för det ska jag försöka ha!!

Hej svejs i lingonskogen 

Ovido - Quiz & Flashcards