starrain

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jenny - 27 augusti 2012 08:30

Har ju varit hos Marie i helgen, är kvar ha ha ska åka härifrån vid halv två. Men tyvärr har jag haft mycket tankar och funderingar. Undra om det är pga bröllopsnerver eller har jag sett sanningen i vit ögat nu. Varför tvivlar jag på vissa saker?

Av Jenny - 22 augusti 2012 16:37

Idag regnar det och jag som skulle göra massor idag. Skulle ju gå ner till stan, men man blir ju blöt bara man kollar ut genom fönstret.

Av Jenny - 20 augusti 2012 09:06

Nu är det bara fem veckor till jag blir fru Vikström.

Mycket att stå i haha. Har ju inte hittat den perfekta klänningen ännu men hoppas på att jag gör det.

Blommor har jag hittat nu och ska bara kolla upp lite mer angående dom, blir vita rosor.

Skor har jag ju oxå hittat fynda ett par på Ullared.

Ringen är beställd ska bara betalas.

Så lite ordning börjar jag få haha.

Nerverna är  ju redan upp och ner  och mer lär dom väl bli hehe .


På fredag tar jag lite semester, åker till min underbara vän Marie och hälsar på. Ska bli kul för vi har inte setts på 10 månader.


HA det bäzt nu alla godingar



Ovido - Quiz & Flashcards