starrain

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Jenny - 12 december 2011 10:45

Frågan är ju vad man ska blogga om.

Saknar mitt älskade barn som jag inte får se förrän den 27 dec.  

Imorgon är det lucia och sen är det snart  jul och jag har inte fixat en ända julklapp ännu   är så svårt att hitta julklappar till nära och kära tycker jag.

Iofs pappa har redan fått sin men resten då... Suck!!

Moa vet jag ju vad jag ska fixa men måste få pengar av mamma för det först. Brosan vet jag oxå men vad ska jag köpa till   då.

Får fundera vidare men känns som jag måste börja med inköpen snart ju   tiden går ju fortare än man hinner med tyvärr. 

Julen iår blir väl jobba eller vara med älsklingen  och mysa och mitt älskade barn firar med sin pappa så jag får fira nyår med henne istället. 

 

Hej hopp i lingonskogen!! 

 

Ovido - Quiz & Flashcards