starrain

Alla inlägg den 13 december 2011

Av Jenny - 13 december 2011 10:24

Fick reda på igår att jag skulle få se min prinsessa lussa på skolan men ringde skolan idag och då var det inställt. Fy vad ledsen jag blev eftersom jag missade det förra året.   

Så nu sitter jag är här och har allmänt tråkigt.  

Saknar min prinsessa, hon skulle vart tomtenissa   

Jag får lussa för älsklingen sen när han kommer hem haha.

Har fortfarande funderingarna på julklapparna, men kommer nog på något hoppas jag.

Sitter här och lyssnar på julmusik för att försöka hitta julstämmningen men den är svår att hitta eftersom jag inte är så förjust i julen och allt denna hysteri kring den, så mina planer för jul är väl supa hela långa dagen eller bara ligga i sängen och inte göra något alls.

Tycker verkligen inte om julen. Varför vet jag inte, tyckte den ju var så härlig när man var liten och man räknade ju verkligen dagarna till julafton varför är det inte så nu, nu får man ju bara ångest av att någon säger jul.


Nee nu ska jag forsätta att ha tråkigt här

Ha de bra och massa lucia kramar

Ovido - Quiz & Flashcards