starrain

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Jenny - 19 december 2011 07:30

Så här i juletid ska man ju visa mycket kärlek. Men för att kunna visa kärlek måste du oxå kunna visa respekt för andra människor.

Vi har alla våra åsikter om allting här på jorden.

För att kunna älska måste du oxå kunna respektera.

 

Varför tror ni det finns så mycket elände här i världen??

Jo det är för att människor inte kan respektera varandra.

Så för att kunna börja sprida kärlek så kom ihåg börja respektera varandra först, och respektera menas med allt, hur en månniska är och respektera ditt lands seder och bruk.

 

Lite av mina tankar som jag gått och funderat på några dagar efter att en sak inträffade mig för att jag råkade säga vad jag tyckte och tänkte!!!

 

SÅ KOM IHÅG NU FÖR ATT KUNNA ÄLSKA OCH SPRIDA KÄRLEK; VISA RESPEKT!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards