starrain

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Jenny - 7 december 2011 09:08

Snart är även detta år till ända. Vart tar åren vägen nu för tiden??


Mycket har hänt detta året. Både sorliga och tråkiga saker men även en hel del underbara. Jag hittade ju min STORA kärlek  . Är jätteglad att den dök upp precis när jag behövde den  .

Är lyckligare än lyckligast iaf när det gäller kärleken i mitt liv just nu. Lite andra saker finns ju kvar att göra om man ska bli lyckligare men det ordnar sig säkert det med. Blir nya tag nästa år så ska vi nog se te att det ordnar sig med.

Är så jävla glad att jag har min underbara vänner och pojkvän som gjort det här året till ett bra år. Utan er hade jag inte varit gladare och lyckligare.

TACK för att ni finns!!!! Och min underbara lilla prinsessa med som förgyller livet med sina goa stunder  .


HA det bäst nu alla goa där ute så ses vi snart igen    

Ovido - Quiz & Flashcards