starrain

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Jenny - 27 mars 2012 09:44

Ja försöker ju sluta röka och det funkar riktigt bra trots att jag fuskade lite i veckan men nu har jag bara sugtabletter och nu har jag gett mig FAN på att det ska gå så vi fär väl se men det är jobbigt vill jag lova. Men känner mig otroligt duktig och denna gången ska helt klart klara det. 

Denna gången ska jag vinna över stinkpinnarna. Och hoppas att jag aldrig någonsin hittar tillbaka till dom. Nu ska mitt nya liv  utan stinkpinnarna   

Idag blir det ut i den härliga vårsolen igen, igår vart det en riktigt härlig långpromenad upp till Mösseberg och djurparken.   

Ska baka idag med men först ska jag ta vara lite på     

Och sen ska jag ute och leta kuvert med så jag kan skicka iväg våra inbjudningar. Längtar verkligen till den dagen även om det är hur mycket som helst innan att tänka, göra och planera.

Jag är så lycklig och livet kan nog inte vara mer än underbart. Och är så glad att få dela mitt liv med en sån underbar kille som min älskling  


Men nu får ni ha det så bäst så hörs vi nästa gång jag skriver

Kramar på er där ute  

Ovido - Quiz & Flashcards