starrain

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Jenny - 12 mars 2012 09:18

Nu har jag bestämt mig, jag ska sluta röka och det är tufft kan jag säga, idag känns det lite bättre än vad det gjorde igår för igår hade jag kunnat göra vad som helst för en att få en ciggarett men jag klarade hela dagen   känner mig riktigt stolt och jag ska klara resten med. Så håller tummarna på att jag klarar det denna gången för jag måste klara det denna gången.


Sen idag börjar jag jobba på ett nytt ställe i Herrljunga, ska bli intressant, är ett gruppboende.


Och sen är det ju en massa planering inför den stora dagen som är i september  . Måste fixa med inbjudningarna så dom blir klara snart och sen är det ju en massa massa annat. 

 Funderar ju på att baka tårtan själv oxå så det är mycket och sen måste jag kolla vad mer vi ska äta osv.

Känns skönt att veta vart vi ska vara iaf och datum och klockslag 


Nee nu ska jag planera vidare 

pussar och kramar på er alla godingar

Ovido - Quiz & Flashcards